_
_
_
_
_

El Reial Madrid guanya la Champions League 2017

Cristiano Ronaldo (2), Casemiro i Asensio minimitzen el gol de Mandzukic per la Juve i lliuren la dotzena Lliga de Campions a l'equip blanc

Cristiano Ronaldo celebra la Champions.
Cristiano Ronaldo celebra la Champions. Laurence Griffiths (Getty Images)

El Reial Madrid s'ha proclamat campió de la Champions League 2017 després de derrotar la Juventus (1-3) en el Millenium Stadium de Cardiff. Cristiano Ronaldo amb un doblet i Casemiro han deixar en res el gol de Mandzukic i han lliurat la dotzena Lliga de Campions per a l'equip de Zidane, que revalida el títol de guanyador, cosa que no havia passat en els 25 anys d'història del torneig sota la seva última denominació. Amb aquesta victòria Zidane aconsegueix la seva segona orejona en dues temporades en la banqueta del Madrid i després d'imposar-se també en la Lliga un doblet que no es repetia des de 1958.

Va apostar Zidane pel seu equip de gala, amb Isco enlloc de Bale al centre del camp. Es va notar la influència del malagueny en atac que va treure de la seva marca a l'ordenada defensa italiana. Avançaria en el marcador als blancs Cristiano Ronaldo gràcies a un gol creuat des de dins de l'àrea que després de tocar en Bonucci va deixar en res l'estirada d'un Buffon. No obstant això, la Juventus es va rearmar i Mandzukic amb una xilena espectacular va batre Keylor Navas. El partit va arribar igualat al descans però en la segona meitat el Madrid va demostrar un millor estat de forma i una superioritat física davant la qual res va poder fer la Juve. Casemiro amb un tret molt llunyà que va desviar Khedira va tornar a posar per davant al Madrid. No es va conformar amb el resultat l'equip de Zidane i de nou Cristiano després d'una gran jugada de Modric va tornar a colpejar al quadre italià.

El partit va acabar per escapar-se-li a la Juve quan Cuadrado va ser expulsat per doble cartolina groga i ja en els minuts finals Asensio va fer el quart i definitiu gol per als blancs. Amb aquesta victòria a Cardiff el Madrid amplia la seva vitrina europea, on ja llueixen 12 orejonas, més que cap altre equip en el continent.

Hasta aquí la retransmisión del directo. Muchísimas gracias por habernos acompañado. ¡Enhorabuena a los madridistas!
Florentino Pérez: "Cómo no se va a quedar Keylor Navas si tiene contrato".
Keylor Navas: "Estamos super contentos , muy muy felices. Muy agradecidos con Dios".
Florentino Pérez: "En 17 meses no se puede hacer mejor que lo que ha hecho Zidane".
Florentino Pérez: "Cristiano ganará su quinto balón de oro seguro. Ha hecho un fin de temporada espectacular".
Florentino Pérez: "Un día como hoy engrandece este deporte tan bonito que es el fútbol. Hoy no he sufrido porque desde el principio de la segunda parte se ha vito que eramos superiores".
Hasta aquí el directo. Ha sido un placer compartir este partido con vosotros. Hasta la próxima.
Zidane: “Está claro mi futuro. Ahora lo que hay que hacer es disfrutar y luego pensamos en el próximo año”. El francés sigue en el Madrid.
Zidane: “Estoy feliz. No se ve mucho, pero lo que tengo dentro es impresionante”
Zidane: “Creo que la Liga ha sido de verdad el día más feliz. Fueron 38 jornadas. Esto es otra Champions. Quiero felicitar a todos los jugadores. Con estos jugadores, con trabajo se pueden conseguir cosas como estas”
El Madrid levanta su Champions número 12.
Ramos ya tiene la copa.
Suben al atril los jugadores del Madrid. Ramos ya está cerca de levantar su segunda Champions cosecutiva.
Chocan la mano los jugadores de la Juve con los del Madrid y suben a recibir sus medallas.
Los árbitros reciben sus medallas.
Los futbolistas del Madrid ya están vestidos de blanco.
Ramos: “Voy a pensar en los que me aguantan. El futbol es muy bonito, pero hay mucha gente que me aguanta como mi familia. Se lo quiero dedicar a todo el madridismo”.

Regístrate gratis para seguir leyendo

Si tienes cuenta en EL PAÍS, puedes utilizarla para identificarte
_

Arxivat A

Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
Recomendaciones EL PAÍS
_
_